Egy-egy irodában, egy-egy cégnél sok-sok bizalmas irat gyűlik össze idővel. Jegyzőkönyvek, szerződések, névsorok, levelek. Tele titkosan kezelendő adatokkal. Mert ugye senki sem szeretné, ha szerződései, számlái, ügyféllistái, jegyzőkönyvei bárkinek is a kezébe kerülnének.
Amíg szükség van ezekre, biztonságos helyen, lakat alatt őrizzük. Aztán egyszer, amikor lejár a megőrzési határidő, már csak nyűg a nyakunkon. Ha másért nem, hát azért, mert foglalja a helyet azoktól az újonnan keletkezett bizalmas iratoktól, amelyek épp most keletkeztek, vagy még évekig őriznünk kell.
Mit lehet ezzel a haszontalan iratanyaggal kezdeni? Van ahol kis irodai iratmegsemmisítőt vásárolnak, és az alkalmazottak egyenként szeleteltetik vele apró csíkokra az iratokat. Na de ez így sokáig tart!
Miért fizessük egy vagy több alkalmazott munkaidejének azt a részét, amit iratszeleteléssel tölt? Ablakon kidobott pénz!
Helyette inkább forduljunk olyan profikhoz, akik ilyen típusú, bizalmas információkat tartalmazó papírok szakszerű megsemmisítésével foglalkoznak. A papírhalmokat elszállítják, és speciális gépeken apró darabokra darálják. Akár a helyszínen ellenőrizhetjük is ezt a műveletet.
Aztán a darálék megy vissza a papírgyártásba, hogy a természetet ezzel is védjük.
Egy ilyen céget ajánlok szíves figyelmükbe. A neve: Duna Hulladékhasznosító Bt.
Itt találnak róla bővebb információkat: http://www.kalauz.hu/duna_hulladekhasznosito_bt
...és néhány érdekes videót arról, mi minden készülhet az újrahasznosított hulladékból....
Utolsó komment